3 Kasım 2010 Çarşamba

Seni O Şekilde Düşünmemiştim


Ta sabahın altısında mail atan liseli kardeşim, herkesin hayatında en az bir kez bastığı mayınla ilk kez karşılaşmış olacak ki, sabahlara kadar uyuyamamış. "Ben seni hiç o şekilde düşünmemiştim" tümcesiyle ilk kez karşılaşan bünyesi sıtmaya tutulmuş gibi tir tir titriyordur hala bak eminim. Ulan bunda şoka girecek, ilk yardım gerektirecek bir şey yok! Ne olacağıdı ki?

İsim vermeden (ah o kadar istiyorum ki isim vermek ehehehe) anlatayım; şimdi bu eleman gitmiş kıza demiş ki "Benimle çıkar mısın?"... ÇÜŞ. OHA. Şimdi sen kızların dolaylı yollarla anlatılmaya çalışılan konuları anlama konusundaki başarısızlığının farkına vararak böyle bir şey yaptın, onu biliyorum ama bu kadar direkt söyleyince de anlamıyorlar yavrucum. Kısacası, anlamıyorlar. Neden anlamıyor; çünkü istemiyor! Sana bu yanıtı veren şahıs büyük olasılıkla iyi bir arkadaşın. Yani öyleymiş. Artık değil, bunu bir kere iyice kafana yerleştir. O sana karşı öncekinden daha nazik, daha bir cilveli olacak. Aklını s.kecek, şu ana kadarkinden daha çok rüyalarına girecek. Seni arayacak, gezip tozacak; sense hep bir mesafede duracaksın afallamış durumda, "Lan, n'oluyo şimdi bu kıza? Ahey, yoksa!?" durumuna geldiğin anda kız geri çekilecek. Sense suçu kendinde arayacaksın sürekli; "Lan acaba dediğim bir şeye mi alındı? Lan yoksa benim gayet saf bir niyetle yaptığım şu şu hareketi yanlış mı anladı?" gibi paranoyak belirtiler sergileyeceksin içten içe. Sonra "Ya biriyle çıkmaya başladıysa?" yıkımıyla karşılaşacaksın; kız seni yeterince çıldırttığından emin olup tekrar araana kadar. Kendinde ise bir güven bulacaksın o anda "Ehhe, olum bu beni sevmese bile, yakın arkadaş görüyo, biriyle çıksa söylerdi" tadında.

YANLIŞ!

Sen o kız birinden hoşlandığında söyleyeceği en son kişisin artık. Sana söyler mi lan mal? Sen ne yapacaksın sana söylerse? Köşene çekilececksin. Kız seni istiyor oğlum etrafında! Nasıl patır kütür attı kalbin son cümleyi okuyunca değil mi keranacı seni. Oğlum, seni sevdiğinden bayıldığından değil, etrafında egosunu tatmin edecek biri olsun diye istiyor. Hiçkimseye güvenemedi, başına bir iş geldi, dört nala koşmayacak mısın kızın yanına? He? Koşacaksın tabi. Onun için kaybetmek istemiyor seni. Ondan söylemiyor biriyle çıktığını. Ondan çıkışmıyor sana "S.ktirgit" diye.

Oğlum, ben de yaptım senin yaptığın öküzlüğün aynını, hatta senden büyüktüm büyük olasılıkla o dönemde ama 1 hafta g.tümden nefes almadım senin gibi. Aradan 5 gün geçmiş, sen n'abıyon a amk liselisi? Kız aradığında açmayacaksın, kaçacaksın. İşim var diyeceksin görmeyeceksin. Sen yapacaksın bunları, onun yapmasına fırsat vermeyeceksin. Bunları da o kızın aklını almak için yapmayacaksın tabi, alamayacaksın çünkü.

Şimdi, "Seni hiç o şekilde düşünmemiştim" cümlesi daha fazla canlar yakmasın, amk liselileri uykusuzluk çekmesin, şeker de yiyebilsinler diye bu lanet cümleye verilebilecek olası karşılıkları yazıyorum. Bir kere içindeki niyeti ne şekilde dile getirdiğine bağlı olarak değişecek vereceğin karşılık. En kendine güvenli cevap, tonlamanı hiç bozmadan vereceğin "Peki ne şekilde düşünmüştün?" olur kanımca. Hık mık edecek karşısı, çünkü odağı ona çevirmiş oluyorsun.

Karşı tarafın kendisini suçlu hissetmesini istersen, ne kadar işe yarar bilemiyorum ama "Niye? İbne miyim ben?" gibi bir karşılık verilebilir. Eğer işleri iyice bok etmek istersen, vereceğin cevap "Ohoo, ben seni ne şekillerde, ne pozisyonlarda düşünmüştüm halbuki" deyebilirsin ki, arkadaşlarına anlatacağın ve hep beraber böhör böhör güleceğiniz bir konunuz olmuş olur. Kızla bir daha ömür boyu muhatap olmazsın, arkadaşlarının ve kızların gözünde de mal aşık imajı yerine piç adam imajı yerleşmiş olur.

Sen illa ki Emrahçılık oynayacağım dersen, "Peki, sen nasıl diyorsan, unutalım bunları söylediğimi" deyip, fonda arabesk müzikle, elinde telefonla bir hafta zırlarsın. Sen n'apıyon a amk liselisi ya... Şimdi sen bu kız sana "Seni hiç o şekilde düşünmemiştim" deyince, seni herhangi bir şekilde düşünmüş olduğunu sanıyorsundur. Mal.

1 yorum:

  1. son iki paragraf beni öldürdü güldürmekten... ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil