10 Temmuz 2010 Cumartesi

Küresel Isınma

Şimdi, havanın kapalı olmasından hoşlanıyorum diye bu kadar da olmaz ki. Yaz günü hava kapalı olunca güzel oluyor, eyvallah. Ama bir kapayıp bir açınca ambale oluyor insan. Feleğim şaştı. Duygulardan duygulara atlarken ruhum kırıldı anasını satayım. Neşeli mi olayım, melankolik mi? Bi ortası yok mu bu havaların?

Mevsimler birbirinden rol çalar oldu arkadaş. Yazın uzun kollu giyiyorum, kışın kar yağmıyor, bu nasıl iş ya? Kim ısıtıyor oğlum bu küreyi? Ağzına s.çtınız iklimin. Egsozuydu, fabrikasıydı; hiç birinden faydalı bir gaz niye çıkmıyor? Bir gıdım faydamız yok lan yeryüzüne. Ölelim lan biz.

İnsan öldürmek günah olmasa kendimi öldürcem ha. Kötü hissediyorum kendimi insan olduğum için. Nefes alıp veriyorum, geğiriyorum, afedersiniz; ossuruyorum, hep zarar veriyorum ben bu yeryüzüne. Bir de utanmadan diyorum ki kışın niye kar yok, yaz niye serin. Çatır çutur osurur, gark gark geğirirsen kışın kuraklık da olur, yazın kar da yağar. Lan oğlum bişeyler yapın siz de, arabanızın egsoz borusunu kapattırın mesela. Fabrikalara kilit vurun. Ossurmayın. Terbiyeli olun. Terbiyesizlikten delindi ozon.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder