16 Haziran 2010 Çarşamba

ttnet gibi senin ben...

N'oluyo ya? Nasıl bir ülkede yaşamak zorunda bırakılıyoruz be?! Kardeşim, bu işi beceremiyorsanız yapmayın. 8Mbps bağlantı var, 30sn'lik videoyu izlemek için 25 dk bekliyorum burda. Blogger ulan bu; sırf yazı ama 2 saatte açılıyor sayfa! Bir tane faturayı gününde ödemedi mi mail yağdırmayı biliyorsunuz ama di mi? Yağmur yağdığında elektriğin kesildiği, Liechtenstein başbakanı ossurduğunda borsanın düştüğü bir ülkede yaşıyor olabiliriz, ama internetimi kesemezsin!

İnternetini 30sn'de bir kestiğin için şiddet bağımlısı olan arkadaşım var. Ben de sinirden kafamı monitöre sokacam, yakındır. Beni ben ilgilendiririm ttnet; blogger sayfamı niye kapatıyorsun sen ya? Para verdim domain aldım lan! Sen mi vereceksin paramı?! Youtube yasak, googlearth yasak, blogger yasak; başbakan giriyor ulan başbakan giriyor, ben niye giremiyorum? Ne güzel DNS değiştirip giriyorduk Youtube'a; 10bin tane DNS eskittim giremiyorum artık. E başbakan nasıl giriyor onu söyle bari!

Kırk yılın birinde kafam dağılsın diye girip yazı yazıyorum, üç kuruşluk keyfimin içine s.çtın. İlla AKP üyesi mi olmamız lazım internete girebilmek için? Başbakan mı olalım? Ben de yeri geldiğinde ağzımı bozabiliyorum, ben de İsrail karşıtı olabilirim istersem, ben de kameralar önünde şov yapıp kapılar ardında ülkemi elin adamına peşkeş çekebilirim; benim internet kullanmama niye izin vermiyorsun ki şimdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder