30 Haziran 2010 Çarşamba

Bir canımız var ulan

Bakın kardeşim, benim derdim başımdan aşkın. Bir de gelip "Asarız keseriz" yapıyorsunuz ya; asıp kesmezseniz adam değilsiniz. Başından sonuna kadar anlatıp da ellerimi yoramam şimdi ama canıma tak dedi. Belinde silah varsa eğer, o silah çıksın da bi görelim kaç kalibrelikmiş, namlusu uzun muymuş kısa mıymış. Silahına güvenen adam adam değildir. Silah taşıyan adam kendine güvenmez. Ağzını açıp konuşacak kapasitesi yoktur. Pipisi de küçüktür, hadi bakalım. İki kişi gelip de benim kadar tırsak, naif adama gider yaptırıyorsanız; o silahları alın annenizin güneş görmeyen yerlerine sürttürün ki bir işe yarasın.

Senelerdir diyorum ki "Sabırlı olmak erdemlerin en büyüğü, gurur duyuyorum kendimlen!" Ne sabır kaldı ne birşey. Elim ayağıma dolanıyor sinirden artık, gırtlağını ısırıp parçalayacağım birinizin. Ya gelin adam akıllı dövün beni bir tane kemik bırakmayın, ya da sktirolup gidin artık. Elalemin derdiyle uğraş, sabahtan akşama kadar iş güç için g.tünü yırt, dünya kadar borcun içinde kıvran dur, bir de sizinle mi uğraşıcam? Sinirim burnumda zaten, kendi bloguma bile ktunnel'dan giriyorum. Sktirin gidin lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder