3 Şubat 2010 Çarşamba

Adriana Lima mı, Yıldız Tilbe mi?

Victoria'nın gizlisi saklısı kalmadı, koskoca cnbc-e bile yılbaşında kızların bütün sırlarını ortaya döküyor. 88-59-89 falan bunlar artık alışıldık şeyler oldu. Bara paba gidiyoruz, televizyonda Fashion Tv. Üç dört biradan sonra herkes kilitleniyo zaten ekrana, insanların aklından geçenleri gösteren bi televizyon olsa, rtük hayal kurmayı yasaklar heralde. Kurban olduğum, YouTube'a girmeyi yasaklayan ülkem... Konu bu değil.

Ben sevmiyorum öyle manken falan. Adriana Lima, Gisele Bündchen... Sokaktan geçse suratına bakmam terbiyesiz olayım. Ne o öyle, heykel gibi. Baştan aşağı bak; bacaklar sütun, kalçalar beton, beli avuç içi kadar, göğüsler maşallah, yüzleri melek gibi, boy pos Allah nazardan saklasın... Eee? Nerde bulacağım ki ben böyle kızı? Sokaktan geçmiyor, Türkiye'de zaten yok böyle bi insan. Türkiye'de varsa onlar da geçmiyor sokaktan. İnsan soğuyor güzellikten; güzel gelmiyor artık. O manken güzel, bu manken güzel, e zaten birbirinden ayırmanın imkanı yok ki bunları hepsi güzel işte. Yani, bir ölçü var, ona uyunca güzel oluyor. Olmuyor işte. Ben sevmiyorum.

Şimdi 10 üzerinden 10 verilecek insanların güzel olmadığını iddia ediyorum ama, sonra bana abuk sabuk şeyler söylüyorlar yok efendim gaydır, homodur falan. Kadının kusuru olacak kardeşim. Kusur akılda tutar insanı. Mesela, çilli olsun. N'olur çilli olsa? Ya da kalçası büyük olsun, hatta beli de kalın olsun. Kusur, kadını gerçekçi, sevilebilir, akılda kalıcı yapar. Adriana lima'yı bir tek televizyonda gördüm şimdiye dek. Gerçek olup olmadığından, varlığından emin değilim. Hiç bir kusuru yok. 10 üzerinden 10 ama çekici gelmiyor çünkü hiç gerçek değil.

Hem gülmek, hem kızmak, hem surat asmak aynı kişiye yakışmamalı. Biri kızdığında, başka biri güldüğünde güzel görünmeli. Her giydiği yakışmamalı. Sonra, ne bileyim, hem karşıdan hem profilden güzel görünmemeli yüzü. Beğenilecek kadın, bence 10 üzerinden en fazla 8 alacak kadındır. Şahsen bir Adriana Karembeu ile Yıldız Tilbe'yi yanyana otururken görsem... Yok yok bu kötü bir örnek oldu. Hah; Karolina Kurkova'nın yanında Yıldız Tilbe olsa, Karolina'ya selam bile vermem, Yıldız Tilbe'yle muhabbet ederim. Kafam güzel diye söylemiyorum, gerçekten.

4 yorum:

  1. çok feci katılıyorum. kusurlar daha gerçekçi daha samimi kılıyo.
    5milyon kelebek

    YanıtlaSil
  2. Karolina da senin selamını bekliyordu zaten

    YanıtlaSil
  3. beklemiyor tabi, onun selamını almayacağımı bilir. boşuna beklemez.

    YanıtlaSil
  4. Yıldız Tilbe 2017 albüm yaptı. Yıldız Tilbe Proje albümü. Sabırsızlıkla bekliyorum bu albümü. Çok efsane olacak. Yıldız Tilbe unutulmaz bir efsanedir. Teşekkürler, güzel paylaşımdı.

    YanıtlaSil